Office Assistant

Omschrijving

Regel jij alles, vergeet je niets en leid je alles in goede banen met je natuurlijke charme?

Zorg jij ervoor dat alles binnen een organisatie op rolletjes loopt? Ontvang je gasten op een prettige manier en ben jij goed met de spreekwoordelijke ballen tegelijk in de lucht houden?  


Wat ga je doen?

Als Office Assistant ben je hét gezicht van De Nieuwe Zaak. Dagelijks komen er veel klanten over de vloer die in verschillende scrumteams meewerken. Jij ontvangt de gasten op een enthousiaste en positieve manier. Hebben ze alles wat ze nodig hebben? Kunnen ze alles vinden? Jij regelt het! Dat doe je overigens niet alleen voor ons bezoek, dat doe je ook voor zo’n 95 van je eigen collega’s.

 

Daarnaast rinkelt de telefoon, even doorschakelen naar je collega? Geen probleem. Kopje koffie hier, opruimrondje daar en hoe staat het eigenlijk met de koffie- en kantoorvoorraden? Jij vindt het leuk om mee- en vooruit te denken en anderen te ontzorgen. Je loopt over van ideeën om verbeteringen aan te brengen in de organisatie en weet hoe je het beste kan communiceren om dingen gedaan te krijgen. 

 

En dat is nog niet alles, je zorgt wekelijks voor een goed gevulde interne nieuwsbrief door in de organisatie de leuke nieuwtjes op te halen. Verder komen jouw talenten goed van pas bij het organiseren van events. Kortom je bent een manusje van alles en haalt er voldoening uit om veel verschillende dingen op te pakken én af te ronden. Belangrijk is verder dat je goed kunt samenwerken én flexibel bent.

Vereisten

Nog even op een rij

We zoeken een frisse, energieke persoonlijkheid die vanuit positiviteit en enthousiasme zijn/haar werkzaamheden aanvliegt. Iemand die gemotiveerd is om anderen verder te helpen en te ontzorgen met een van nature open en vriendelijke houding. Je voelt je verantwoordelijk om samen met je collega de functie op de best mogelijke manier in te vullen. Je kan snel schakelen, denkt graag mee en vooruit, verbindt, creëert, regelt, zoekt uit. Je communiceert op een eigentijdse manier, je hebt oog voor detail en een pro-actieve houding, waardoor alles op rolletjes verloopt. Jij bent pas tevreden als anderen tevreden zijn. Je zorgt dat het verblijf van gasten goed verloopt, bent niet bang om de telefoon op te nemen en jij vindt dat problemen alleen bestaan om opgelost te worden.

  

Wat we in elk geval van je vragen:

  • Je bent flexibel;

  • Je hebt een passende MBO(4)- of HBO opleiding óf volgt op dit moment een passende opleiding waarbij je 1 dag naar school gaat;

  • Het MS Office pakket kent voor jou geen geheimen;

  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en ook in het Engels weet jij je goed staande te houden;

 

Bij De Nieuwe Zaak kan je rekenen op deze arbeidsvoorwaarden:

Voor je inzet krijg je een marktconform salaris en 27 vakantiedagen. Er zijn regelmatig DNZ Academy dagen waarin gewerkt wordt aan het verbeteren van je skills en het verdiepen van je kennis. Voor de kersverse vaders is er 10 dagen geboorteverlof. Samen met jou werken we steeds aan kennisverbreding en persoonlijke ontwikkeling, want ambities zijn er om waargemaakt te worden. De cultuur bij De Nieuwe Zaak is te beschrijven als open, eerlijk, innovatief, professioneel, gedreven, samen, afspraak is afspraak en plezier.

 

Vanaf onze beginjaren hebben al vele toonaangevende organisaties voor De Nieuwe Zaak gekozen, waaronder F-Secure, Miss Etam, Claudia Sträter, Bouwmaat, Mepal, Goossens Wonen & Slapen, Bookspot en vele anderen.

Word jij onze nieuwe collega? Laat ons zo snel mogelijk weten van jouw bestaan! 


Interesse?

We willen snel schakelen, dus stel jezelf zo snel mogelijk aan ons voor. Upload je cv voorzien van foto en een prikkelende motivatiebrief waarin je laat weten waarom jij goed bij De Nieuwe Zaak past. We zien graag je persoonlijkheid en communicatiestijl terug in de brief! 


 Heb je vragen die je beantwoord moet hebben voordat je solliciteert? Bel dan gerust, we beantwoorden je vragen graag. Je kan terecht bij onze recruiter Marjan van der Veen via  06 - 47 300 243 of marjan@denieuwezaak.nl.